Złów złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji.
Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy,
przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców
oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy
przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej
czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych
metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych
źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8
sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę.
Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych
rybek" miał być content marketing, czyli marketing
treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale
nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego
powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z
pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z
której dowiesz się między innymi:
- Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
- Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
- Czy content marketing sprzedaje?
- Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
- Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
- W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
- Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
- Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
- A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę
skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki
osobistej.
Justyna Bakalarska - Stankiewicz - ekspertka w zakresie
content marketingu. Dziennikarka, wykładowczyni i certyfikowana
trenerka. Autorka ksiażki „Marketing wartości”. Związana od lat z takimi
uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z
zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The
Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy
redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem
prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB,
Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki.
Obecnie prowadzi własną firmę specjalizującą się w content marketingu i
komunikacji marketingowej.
Stron:200
Druk:
oprawa miękka