Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’s

Producent: Fijorr Publishing
Czas dostawy: Wysyłka w ciagu 2-3 dni roboczych.
57.00
Pierwszy kiosk, w którym serwowano burgera wołowego z frytkami, założony został przez Polaka, Teda S. Przybyłę, w centrum Chicago w 1937 r. Mimo iż zarówno jego hamburgery, jaki i frytki mogłyby śmiało konkurować z owianymi legendą daniami McDonald’s – interes upadł po kilku latach. Przybyło powiedział wtedy podobno, że Amerykanie są zbyt bogaci, by jadać hamburgery. Jak to możliwe, że pionier hamburgerów Ted Przybyło poniósł klęskę, a outsider gastronomiczny Ray Kroc prawie 20 lat później zbudował fortunę na niemal identycznym pomyśle? O tym właśnie mówi Imperium Big Maca. John F. Love opisuje budowę słynnej sieci restauracji od pierwszego lokalu z hamburgerami do potężnej globalnej marki. Śledząc decyzje i działania szefa korporacji Raya Kroca i jego zespołu, widzimy przed jakimi wyzwaniami staje przedsiębiorstwo na różnych etapach rozwoju. Fascynująca historia korporacji McDonald’s to praktyczny wykład franchisingu, marketingu, współpracy z dostawcami, standaryzacji, kontroli jakości i inwestowania w nieruchomości, czyli po prostu – biznesu.
Udostępnij

Jako pracodawca McDonald’s odegrał bardzo istotną rolę przestrzeni, w której młodzi Amerykanie mogli stawiać pierwsze kroki w dorosłe życie – mniej więcej 1 z każdych 8 mieszkańców USA w pracował kiedyś w McDonald’s. To tam uczył się profesjonalizmu, punktualności, rzetelności i etyki pracy, które później procentowały na dalszych stadiach kariery.

Jednym słowem: McDonald’s nie jest taki straszny jak go malują. Wręcz przeciwnie, jest niezwykle interesujący. Za złotymi łukami kryją się fascynujące historie. Każdy przedsiębiorca powinien poznać dzieje Raya Kroca i jego firmy, a potem wziąć z nich przykład.

Brak produktów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów