Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość
zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w
komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też
inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego
ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które
sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i
szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm
i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje
kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom,
Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa
Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej
spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w
zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor
jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com.
Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i
Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na
licznych konferencjach w całej Polsce.
Stron:168
Druk:
oprawa miękka