Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie
niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy
oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub
dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a
następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla
partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych
relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski
przedsiębiorstwa.
Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie
prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych
warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze
pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a
które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu
negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło
omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych
sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także
wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające
się przy okazji negocjacji konflikty.
Stron:232
Druk:
oprawa miękka